...

fyfan villken natt!! usch var galet mycket folk på klubben igår och massa fulla otrevliga idioter, men sånt får man ta:P haha. men men innan jobbet så mötte jag upp mackan och även jonis och markus så drog vi in till en pub inne i stan och snacka lite skit, sen så drog jag och mackan till jobbet så jobba vi på hela natten sen blev det att åka till märsta, kom hit typ vid 7 på morgonen så det sög.. plus att jag har bara sovit fyra timmar, för vi har varit på två lägenhetsvisningar idag så fick gå upp ganska tidigt! men vi fastnade för en lägenhet som vi kommer förmodligen buda på:) är en ganska liten 1a men köket är grymt fint och spotlights i taket och badrummet rätt så fräscht så tror det kan bli lite mysigt krypin liksom:)
börjar bli ganska trött nu, men ingen idé om jag lägger mig nu och vaknar ikväll.. ska till tandis imorgonbitti sen skolan så får försöka vara vaken tills 10 iallafall!
nu tänkte jag kolla på tv och vänta på pelle, han var tvungen att åka iväg och jobba någon timme så..


Kommentarer
sofie-ännu en blondin skrev:

awh! vad kul det låter att ni hittat en lägenhet! :D hoppas att ni får den nu då! :D måste ses och gymma snart gumman! <3

2010-11-09 | 11:16:17
Blogg: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0