Lill-lördag

heey bloggen!! kom precis hem från jobbintervjun:) fyfan villket slask väder mina strumpor var som en jävla vattenpöl!! men men det gick bra på intervjun, ska börja min utbildning nästa vecka så det är as nice! fårse hur det går då, men går säkert bra! var skit nervös innan jag skulle åka dit men jag är glad att jag mötte min rädsla och åkte dit! så nu är jag ganska stolt! plus att jag fick MVG på mitt prov igår inom " ansvarsfull alkoholhantering " asså vad har hänt med mig? har alltid varit ett " ig-barn " liksom.. haha aja men det är ju posetivt, kanske ska satsa på lite högre betyg nu sista året?
Igår så åkte jag och maria till gymmet, och det gick superbra! vi ska lägga upp en liten träningsplan sen tänkte vi:) fan allt börjar gå bra nu, börja träna, skolan går skit bra, och jag kanske har ett deltids jobb! Och självklart träffat världens bästaste kille pelle:D Plus kanske snart flyttar till kallhäll, nää nu gillar man livet!!<3
Tänkte laga lite lunch till mig sen ska jag åka till sumpan och möta upp maria och träna lite:) idag ska jag fan köra på extra hårt!:) fan vad party sugen jag blev nu haha vet inte varför!!
Här kommer en härlig låt:)

Kommentarer
Anonym skrev:

det där låter ju skit bra. din kille är verkligen en jätte bra person också =)

2010-11-10 | 12:52:15
jessi skrev:

tack men vem är du?

2010-11-12 | 19:22:59
Blogg: http://lilljessipessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0