lite uppdatering

oj inte skrivit sen i fredags! tänkte väl att det var ett tag sedan.. får uppdatera lite kort:)
I fredags så blev det ju då krök hos tiffy med lite öl spel och några kompisar.. skulle bara vara ett förkrök men vi blev kvar dära:) men jag hade kul, sen åkte jag hem till pellis och har var dära tills söndagen, vi åkte och kolla runt lite på euorstop sen åkte vi till en restaurang i kallhäll och åt jätte god pasta! så där lär ju jag hänga varje kväll när vi flyttat sen;) I måndags var det som vanligt, skola sen gymmet, och iprincip samma sak idag också:)
Imorgon är det nationellt prov i svenska b men jag funderar på att inte gå, men skulle fan behöva göra det eftersom jag faila på det förra året haha.. fårse hur jag gör!!
Torsdag ska jag till vårdcentralen sen ska jag förmodligen åka och träna, fredag ska jag på min första jobbutbildning, usch är jätte nervös men hoppas det går bra:) lördag kanske det blir jobb med mackan.
jaja nu ska jag säga hej till tv, och sängen. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0