metropol

Sitter hemma hos pelle nu han ligger och sover så tänkte passa på att skriva några rader:)
Igår mötte jag upp maria i sumpan för hon skulle köpa gymkort:) men det blev aldrig så för hon hade inte det nya csn kortet och dom krävde det eftersom hon skulle ta student pris. så det söög! Så vi gick ner till metropol istället och bestämde att ta en öl! men det blir ju aldrig en öl haha så det blev flera öl och massa roliga människor, plus gratis shot av killen i baren:) hade as kul, inte ofta man träffar maria utanför plugget liksom så det var as kul, satt och snacka skit mycket skratt och roligheter:) hon är rolig hon! plus att vi fick gratis taxi:D så åkte gratis taxi enda till märsta och det var en vit taxi haha!! han sa att det där var den enda vita taxin i hela stockholm så det var lite ballt! Nu ska jag fixa mig lite sen gå och hoppa på sur pelle som ligger och sover! imorgon blir det jobb med mackan:D ha det bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0