ont i halsen:(

Heelluu!! vaknade för en timme sen, sitter med mitt morgon kaffe och tänker på vad man ska hitta på idag?
Skulle gått upp 7 imorse för jag hade nationella prov. men jag råkade somna om så det var ju inge vidare.. men hoppas det finns omprovs tillfälle! usch jag börjar bli sjuk också, min hals börjar pajja igen så har bett mamma fixa lite hostmedicin till mig:) vill inte bli sjuk nu när jag ska på jobbutbildning och grejer!! men hoppas det löser sig tills på fredag, får ligga hemma hela dagen men filt och te haha. men jag tänkte faktiskt städa mitt rum dammsuga och skura golvet och piffa till lite:) rensa lite skit inför flytten också:)
skriver kanske senare! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0