urinverksinfektion, filmmys och plugg!

Hatar när det blir kallt asså!! kan inte ens sitta på en bänk i 5 min utan att få urinverksinfektion!! vaknade 5 imorse av att jag var kissnödig, går på toa och det gör ont som fan!! då har jag fått urinverksinfektion och kan inte somna efter en timme så somna vid typ 7 på morgonen sen skulle jag upp till tandläkaren vid halv 9 och då var det lugnt men sen när vi sitter i bilen då började det igen så var varken i skolan eller hos tandis.. fyfan men mamma köpte hem tranbärssaft så det hjälpte tillslut:) Har nyss haft lite filmmys med mammsen:) åkte och handla käk och hyrde " the ghostwriter " det var jätte trevligt och mysigt:) men filmen sög så både jag och mamma somna under filmen haha!! så dålig var den så det var lite synd, och den låg på topp 1 listan haha så man förvänta ju sig något bra och spännande men nej den sög apballe och jag fatta ingenting av den!
Imorgon blir det upp till plugget kl 8 usch! sen efter skolan träning med maria:) ska börja ta den på allvar nu och komma igång, måste träna upp mig inför sommaren;) haha lika bra att börja i tid!
jaja nu tänkte jag plugga lite inför provet imorgon " ansvarsfull alkoholhantering " 100 frågor om lagar och skit så det känns rätt så tungt! men får hoppas att det går bra:)


Mamma jag finns här för dig, dag som natt! du är världens snällaste mamma någon kan få och du förtjänar det bästa, det hugger i hjärtat att se dig såhära, älskar dig och kommer alltid ställa upp för dig! du har en stor plats i mitt hjärta som ingen någonsin kommer kunna ta!<3

Våran låt mammi:)


Kommentarer
sofie-ännu en blondin skrev:

Jaa :D det måste vi! men ja har lovat V att vara me henne där en dag. ska kika på det! måste ju ses!! juste det är imorgon som du ska på jobbinterjuven va? ;)

2010-11-09 | 12:16:13
Blogg: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0