vampire diaries sägons start 20:00!!:)

Tjena!! nu sitter jag bänkad framför tvn och inväntar vampire diaries, säsong start ikväll:D
Var på vårdcentralen idag dåra och prata lite om mina besvär osv. och det gick bra:) sen åkte jag till skolan och mötte upp maria sen drog vi till gymmet och träna, fyfan vad trött jag är, körde på som fan idag! usch helt slut:P
Imorgon är det första dagen på mitt utbildning och jag är ganska så nervös faktiskt! haha men det kommer säkert gå kanon bra:) ni får hålla tummarna för mig imorgon;) men på dagen ska jag och mamma åka till solna centrum och shoppa lite och ha trevligt:) så det ser jag fram emot:)! love you mammi


Kommentarer
master p skrev:

den serien suger dase!

2010-11-20 | 21:45:21
sofie-ännu en blondin skrev:

DEN SERIEN IS THE SHIT! saknar dig gumman ;D <3 måste ses snart!!

2010-11-30 | 14:28:13
Blogg: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0