tröttiis

God eftermiddag!! Nu är man jävligt trött! hade tvättstugan kl 7 imorse fyfan säger jag bara.. aldrig mer! men samtidigt var det skönt, för nu har man inte sovit bort en ledig dag utan hunnit med massa grejer :) kanske inte så roliga grejer.. tvättstuga, handlat mat, diskat lagat lunch och pluggat.. men det känns bra nu :)
som sagt full rulle hela dagen. dags att börja avsluta den med lång promis med lille simba sedan middag och mysig filmkväll :)
men imorgon blir det upp tidigt igen för då är det nationella prov i svenska b.. suck det är så mycket i skolan nu så mitt huvud sprängs! prov prov prov prov.. sen ligger man lite efter med annat då blir man ännu mera stressad!
jaja nu tänkte jag gå ut:) pusspuss <33


Kommentarer
Jessica skrev:

Åh tack! Men åh fan vad kul!!! Grattis till dig med! Hotell verkar ju skitkul också! Vad ska du få göra då? :)

2011-04-30 | 14:29:46
Blogg: http://jssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0