plugg och städdag!

Tjenare!! jaa jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men har tappat känslan för att skriva liksom :/
jaja får försöka skriva oftare så kommer jag in i det igen!
Har inte varit i skolan på hela veckan.. har varit sjuk :( men det börjar bli bättre.. så blir nog frisk till helgen iallafall.
Har strax tvättstugan, sedan ska jag skriva typ en liten uppsats som jag ligger efter med ganska mycket.. skulle varit inlämnad förra veckan. så får fixa den idag och plugga till lite prov som jag också ligger efter med. usch vad man kommer efter med allt när man är sjuk.. får kämpa på så jag kommer ikapp så fort som möjligt!
Så blir en plugg/städ dag idag.
pelle är på jobbet, men sån tur har jag mysigt sällskap, simba och shila:) världens finaste hundar hihi.
nej nu måste jag återgå till städningen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0