R.I.P

oj oj oj!! nu var det ett jävla bra tag sen jag skrev! men jag har en bra ursäkt för det! :)
jag och killen min flytta till kallhäll för drygt 3 månader sedan.. och idag fick jag internet kan ni fatta?? tre jävla månader utan internet!! jävla förvaltare som har segat sig med att ringa brendbands killarna. men dom kom idag och instalera det så nu är det klart hihi:) snacka om skönt med internet. har blivit en jävla serie tv nörd för att jag inte haft internet! men men nu har jag det :D Hinner dessvärre inte skriva mera har tvättstugan nu.

Sen vill jag tillägna denna fina låt till en fin själ Misse! R.I.P :'( <3


Kommentarer
sofie-ännu en blondin skrev:

Hehe vad söt du är! ;) dags att börja blogga nu va?

Jovisst kommer många härliga sommarkvällar :) måste träna upp ultimata kroppen först förstår du ;) haha! hoppas allt är bra med dig gumman! <3

2011-03-04 | 09:59:31
Blogg: http://soffif.blogg.se/
Jessica skrev:

Åh, RIP älskade Nisse :( <3 <3

2011-04-21 | 10:13:07
Blogg: http://jssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0