Simba:)!

God morgon!:) eller kanske god eftermiddag. måste vända tillbaka dygnet alltså! vakna för en halvtimme sedan kanske. sitter hära med mitt morgon kaffe as asusual ;)
Igår blev det några avsnitt av true blood:) jag och pelle har blivit serie nödar haha! kollat alla tio säsonger av tre kronor nu. tog oss typ 3-4 månader att se alla tio säsonger:P jag rekomenderar den serien starkt. grymt bra svensk serie. skulle kunna kolla från säsong ett igen haha. men nu ska vi se alla säsonger av true blood. den serien är också grym! men i den är det mer blod, våld och sex! och det gillar vi ;) haha.
förhoppningsvis om allt går som planerat så drar jag, pelle och tiffy ner till skåne och festar i helgen. men får hoppas att det blir så¨. vore skönt att komma ifrån stockholm ett tag även fast vi är inom sverige så ska det bli galet skönt. så jag hoppas vi drar ner dit ikväll:) hihi.

här kommer lite bilder på våran nya medlem i familjen lilla simba:) vi köpte han i januari:)

Kommentarer
sofie-ännu en blondin skrev:

True blood är bäst! :P hoppas du hafft en bra helg gumman <3

2011-03-07 | 10:33:48
Blogg: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0