Ny kula

Nu har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet igen!
jag börjar om på en ny kula men kommer fortfarande ha samma blogg :)
lite kort updatering det senaste året.

Jag och pelle är fortfarande tillsammans och är nu 1år och 4månader.
Avlivade min älskade simba som jag saknar så att det gör ont :/
Har nyligen flyttat till märsta, sålde lägenheten i kallhäll och flyttade hit med min älskade.
Tog studenten i sommras, och började även jobba strax innan studenten.
Jobbar kvar på samma ställe som bartender/servitris på guality hotel i märsta.

Har inte hänt så mycket mera än så eftersom jag inte haft tid till annat en jobb. jobbade jätte mycket i sommras men nu har jag börjat på ett rullande schema så nu har jag massa lediga dagar så det är jätte skönt, Så nu har jag mer tid för vänner och familj!
Idag har jag städat hela lägenheten och möblerat om lite :) ikväll är jag ledig så det blir myspys med läsk och godis med baby! Vi ska ha disney kväll, har laddat ner en hel box med ca 30 filmer disney filmer så det ska bli skoj hihi!
Nu tänkte jag ta itu med disken sen blir det lite mys framför tvn.

<3 jessi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0