work it

God morgon sitter hära med mitt morgon kaffe och tänkte passa på att skriva lite.
Igår satt jag och spela tv spel och hade tänt ljus i hela lägenheten var as mys, senare mot natten kom pelle hem och då kollade vi på törnrosa, åh den är så mysig hihi. men den är fan lite läskig asså.. haha pinsamt men faktiskt. Var ganska rädd när jag var mindre.
Ikväll ska jag jobba, skulle igentligen varit ledig men det blev icke så.. så ikväll blir det jobb.. skulle igentligen åkt till pelles mormor och morfar på fika men hinner ju inte det nu så det var tråkigt. slutar 1 ikväll så då blir det ju lite sent. kanske blir någon disney film när jag kommer hem? (a)
jaja nu ska jag kolla lite tv och sedan göra mig iordning för kvällen.

<3 jessi

Kommentarer
sofie skrev:

blooogga mer gumman! ;)

2011-10-19 | 02:03:15
Blogg: http://soffif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0