antingen eller

god morgon, sitter med mitt morgon kaffe som vanligt.
gud vad skönt det börjar bli ute nu man känner att våren är påväg och det gillar vi starkt :)!! är ljuser lite längre nu och mindre snö och härlig luft. Ska strax ta en lång promis med junior tänkte jag men jag har skit ont i knät vette fan vd som har hänt nu.. antingen är det ena eller det andra.. blir så trött och ledsen för igår hade jag j'tte ont i mina lungor och bröst och nu har det lättat lite nej men då ska man få ont i knät.. är jävligt less på att man aldrig kan få må bra.. om det inte är stress så är det magen eller lungor eller bröst eller hjärtat eller knät eller psyket.. kan aldrig ha en hel dag när hela jag mår bra.. usch är väldigt ledsen och deprimerad just nu.. har laddat hem hem till midgård nu som jag tänkte titta lite på och hoppas på att jag blir på lite bättre humör..
blää gillar inte mig själv så mycket nu..
bye <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0