back in blogg...eller?

Jahap!! ska man ta upp bloggandet igen? jag vet hur jag funkar, jag bestämmer mig för att börja igen så skriver jag kanske två tre inlägg sen lägger jag ner.. hm ska jag ge det ett nytt ärligt försök kanske? :)
frågan är den om det ens är någon som följer min blogg nu? och sen tänkte jag att jag skulle börja igen pga min vänner och familj som jag nästan aldrig har tid att träffa så dom kan följa mig här se hur jag har det :)
får väl ge det ett försök och se om någon läser :))
Ikväll och imorgon ska jag jobba, kommer bli en tuff helg, har några som heter just 4 sport som ska komma och ha middag och festa!! och dom var där i sommras och det är riktiga party nissar!! fyfan har aldrig sett några som kan dricka så mycket som dom! och dom håller igång hela helgen, helt sjukt!! nej men så det ska bli kul dom är jävligt roliga! men det blir ganska mycket, dom är ca 100pers. så det blir jobb i helgen med andra ord:) oj nu måste jag ta ut junior han piper hära.. tror han är lite bajsis hihi
skriver snart igen promise!
<3 jessi

Kommentarer
Jessish skrev:

Jag har dig på bloggkoll så det kommer upp varje gång du skriver så jag följer dig :D hihhii pusseluss!!! /jessish

2012-02-17 | 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0