the last lion

hello bloggen! sitter hemma med mitt morgon kaffe och myser i soffan.
Kanske inte en av dom mysigaste morgonar.. vakna av att något ramla ner och det var min mobil som junior hade haft ner från bordet.. och så ska jag gå på toa så ser jag att han har bajsat diarré på toadörren. och då menar jag verkkligen på! det var liksom fartränder på dörren och värsta bajspölen på golvet.. ej fyfan inte kul att skrubba och skura upp det där percis när man vaknat och knappt är helt vaken heller.. usch jäckla junior! :P
igår kolla jag och pelle på en ny typ (beck) liknande film. arne dahl eller vad den nu heter och den var fan ganska bra har laddat hem två till nu så blir väl dom ikväll :) och jag måste bara tipsa och en grym dokumentär som jag och pelle såg härom veckan. " the last lions " skit bra!! Handlar och kärlek, ledarskap och mycket kärlek till sina barn som hon gör allt för!! man får följa en lejon familj och se hur dom klarar sig ute i naturen osv.. den var grym.. väldigt sorlig och hård men det är ju hårt ute i naturen. men det är väldigt sevärd om ni gillar sånt som animal planet :) ska lägga upp en liten trialer så får ni se :)!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser!)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0